هم بنیان گذار و موارد کلیدی در برقراری تعادل
همانطور که میدانید به کارآفرینی که کسب و کار یا استارتاپی را تأسیس میکند مؤسس یا بنیانگذار گفته میشود. اگر کارآفرینان مختلفی درایجاد یک کسب و کار دخیل باشند، به آنها همبنیانگذارگفته میشود. در واقع کارآفرین و بنیانگذار کسی است که ایدهی خود را به مرحله اولیه رسانده و برای عملی کردن آن به افراد […]
تولید محتوا و فاکتورهای تاثیر گذار در بازاریابی محتوایی
خیلی از مواقع افرادی که در مسیر سلف برندینگ هستند و یا شرکتها و سازمانهایی که متوجه شدهاند باید برای مخاطب خود محتوای ارزشمند تولید کنند، با بن بست فکری در خصوص تولید محتوا مواجه میشوند. از اونجایی هم که بسیار مدعی هستند با اعتماد به نفس کامل به اشتباهات و سکون در این حالت […]
در مسیر ایجاد برند شخصی
تقریباً دوماهی میشه که دارم تلاش میکنم روی برند شخصی (Personal Branding) خودم کار کنم، و توی این مسیر تمامی انتقادها و پیشنهادات دوستان و همکاران خوب گوش میکنم و تصمیمگیری (سازی) میکنم. فعلاً فوکوس روی اینستاگرامه تا انشاالله بریم برای سایت خودمون. اما …
مهارتهای مورد نیاز یک دیجیتال مارکتر
با توجه به اینکه امروزه تمامی صاحبان مشاغل و کارمندان خواسته یا ناخواسته باید با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشند، از این رو حتماً مطالعه این مهارتها و طبعاً یادگیری اونهارو پیشنهاد میکنم. طبق مطالعات و تجاربی که داشتم، حدود سی مورد مهارت کلی برای یک دیجیتال مارکتر در نظر گرفته شدهاست، که قصد دارم تمامی […]