با توجه به سابقه‌ی تحصیلی‌ام در رشته‌ی بازاریابی، حدوداً یکسالی می‌شود که صورت حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing) را دنبال می‌کنم. به خصوص نعمتی به نام اینستاگرام که برای بسیاری از کسب‌و کارها معجزه کرده و خواهد کرد.

فالور، هشتگ، اکسپلور …

در این یکسال گذشته که در صفحه شخصی ‌ام در اینستاگرام در زمینه بازاریابی (Marketing)  تولید محتوا می‌کنم، با پیام‌ها و سوالات زیادی مانند اینکه چه‌ کار کنیم فالور بگیریم، کجا تبلیغ کنیم، چه هشتگی بزنیم، چه‌ کار کنیم وارد اکسپلور بشیم، و از همه مهم‌تر چه‌کار کنیم که فروش بیشتری داشته باشیم ، مواجه شدم و تا جایی که می‌توانستم چه بصورت رایگان و چه در ازای دریافت حق مشاوره، به دوستانی که بنده را در مقام مشاور قابل میدانستند کمک کردم. ولی پس از مدتی میدیدم که بعضی از دوستان نکاتی را که به آن‌ها اشاره کرده بودم را رعایت نمی‌کنند و پیج های آن‌ها کاملاً سوت و کور شده، پست جدیدی منتشر نکردند، کامنت‌های زیر پستاشون بدون جواب مانده است و استوری هم که هیچ کویر لوت!

چرا گوش نمیدادن؟

زمانی که علت این مسائل را می‌پرسیدم اینطور پاسخ می‌دادند که فرصت نمی‌کنیم! تاسف می‌خوردم که با وجود پتانسیل زیاد پیج‌ها و فروش بیشتری که می‌توانستند داشته باشند، چرا به این فکر نمی‌افتادند که برای مدیریت پیج با فرد و یا تیم متخصص و باتجربه‌ای همکاری کنند. درواقع بدلیل عدم اعتمادی که داشتند مایل بودند که خودشان همه کارها را انجام دهند و یا نمی‌خواستند برای اینکار هزینه‌ای پرداخت کنند. چرا که فکر میکردند خودشان از پس این کارها برخواهند آمد، بی اطلاع از آنکه یک ادمین حرفه‌ای و قابل اعتماد می‌توانست خیلی زودتر آن‌ها را به سوددهی بیشتر برساند و با مدیریت منسجم‌تر و سازماندهی شده، پیج آن‌ها را به اهدافشان نزدیک کند. پیشنهاد همیشگی من به آن دسته از دوستان و تمامی افرادی که به تازگی و یا پیشتر وارد دنیای گسترده و پر از فرصت اینستاگرام شدند، کمک گرفتن از یک ادمین حرفه‌ای برای مدیریت صفحاتشان در این فضا است.

هرچه میکشیم ترس از هزینه‌ها است !

مسلماً در شرایط سخت اقتصادی و نوسانات نرخ ارز و بسیاری عوامل دیگر، همه ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با تحقیق، مطالعه و مشورت تخصص‌های لازم را کسب کنیم تا ازاین طریق هزینه‌هایمان کم کنیم. اما با تمامی این تفاسیر افرادی هستند که حس اطمینان و اعتماد را در ما به وجود می‌آورند تا صفر تا صد کارمان را به دست آن‌ بسپاریم و با صرفه‌جویی در زمان با خیال راحت بر روی گسترش و پیشرفت کسب‌وکارمان و حتی رسیدگی به زندگی شخصیمان تمرکز کنیم.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید ادمین اینستاگرام داشته باشید در ادامه با من همراه باشید.

اکثر فعالان در اینستاگرام بر این موضوع توافق دارند که رمز موفقیت و پیشرفت در این شبکه اجتماعی، تولید محتوای جذاب و انتشار آن به‌ صورت منظم است. برقراری ارتباط و تعامل با دنبال‌کنندگان (Followers) و عرضه و معرفی مستمر محصولات و خدمات ایجاب می‌کند که به‌صورت دائم و مستمر در این شبکه‌ی اجتماعی فعال باشیم. اگر شما در تیم خود فردی را برای انجام این کار ندارید و یا فرصت نمی‌کنید با مخاطبانتان تعامل برقرا کنید، متاسفانه در این فضا محکوم به شکست خواهید بود.

رمز موفقیت در اینستاگرام چیست؟

برای آنکه بتوانید در این فضا مسیر موفقیت را طی کنید، باید دنبال فرد و یا تیمی باشید که با تسلط کامل بر انتظارات شما و شناخت کافی بر کسب‌و کارتان، توانایی اجرای استراتژی‌های بازاریابی را داشته باشد. با وجود این مهره‌ی مهم درکنار خود، می‌توانید از دغدغه‌هایتان بکاهید و بر روی تامین اجناس، حساب و کتاب‌های مالی و ارائه بهترین خدمات به مشتریانتان خود، تمرکز بیشتری داشته باشید.

تجربه ثابت کرده است که کار را باید به کاردان سپرد.

-اگر در انتخاب یک ادمین اینستاگرام، زمان کافی بگذارید و تحقیق کنید،

-اگر از تجربه و مسیری که دیگر افراد و پیج‌های موفق در اینستاگرام طی کرده‌اند الگو بگیرید،

-و اگر با چشمان باز در این فضا وارد شوید، مطمئناً از پرداخت هزینه‌های مالی و زمانی هنگفت که به واسطه عدم دانش کافی پرداخت خواهید کرد جلوگیری خواهید کرد و با سرعت بیشتری به اهدافتان که می‌تواند فروش بیشتر محصولات، افزایش ارگانیک تعداد فالورها، برندینگ و … باشد، برسید.

متاسفانه بدلیل گنگ و نامفهوم بودن خدماتی که ادمین‌های اینستاگرام ارائه میدهند و همچنین عدم وجود قرارداد حقوقی مناسب فیمابین کارفرما و ادمین اینستاگرام، اکثر صاحبان کسب و کار راغب به همکاری با این افراد و یا تیم‌ها نبوده‌اند.

اما می‌توانید به ما اعتماد کنید، ما این مشکلات را حل کرده‌ایم:

با همکاری یک تیم منسجم و متخصص شامل کارشناسان بازاریابی، کارشناسان تولید محتوا و کارشناسان حقوقی تمامی مشکلات ذکر شده را حل کرده‌ایم و طبق تجربه و نیازی که در این زمینه لمس کردیم، برای یک همکاری سازنده آماده هستیم.

در تصویر زیر می‌توانید پکیج خدمات قابل ارائه توسط تیم “با ایمان” را مشاهده نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نقطه نظری می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس 09125186088

لطفاً جهت استعلام قیمت اجازه دهید ابتدا انتظارات شما و محتوای مورد نیاز شما را بررسی کنیم سپس در خصوص قیمت به توافق برسیم. اما به صورت تقریبی قیمت های پکیج ها به صورت زیر می باشد:

پکیج برنزی بین 3،000،000 تا 7،000،000 تومان

پکیج نقره ای بین 8،000،000 تا 13،000،000 تومان (پیشنهاد ما برای آغاز همکاری)

پکیج طلایی بین 15،000،000 تا 19،000،000 تومان

جهت مشاوره یکساعته رایگان ادمین اینستاگرام می‌توانید از طریق لینک صفحه‌ی اول درخواست خود را ثبت نمایید. به محض مشاهده‌ درخواست شما در کمتر از 48 ساعت با شما تماس گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *