خیلی از مواقع افرادی که در مسیر سلف برندینگ هستند و یا شرکت‌ها و سازمان‌هایی که متوجه شده‌اند باید برای مخاطب خود محتوای ارزشمند تولید کنند، با بن بست فکری در خصوص تولید محتوا مواجه می‌شوند. از اونجایی هم که بسیار مدعی هستند با اعتماد به نفس کامل به اشتباهات و سکون در این حالت ادامه می‌دهند.

تولید محتوا

خیلی از مواقع افرادی که در مسیر سلف برندینگ هستند و یا شرکت‌ها و سازمان‌هایی که متوجه شده‌اند باید برای مخاطب خود محتوای ارزشمند تولید کنند، با بن بست فکری در خصوص تولید محتوا مواجه می‌شوند. از اونجایی هم که بسیار مدعی هستند با اعتماد به نفس کامل به اشتباهات و سکون در این حالت ادامه می‌دهند.

بازاریابی محتوایی به کمک چهار فاکتور اصلی به تولید کنندگان محتوا کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن این عوامل در درجه اول ایده‌ی ناب خود را بیابند، و در درجه دوم مسیر ا اشتباه طی نکنند.

این فاکتورها که ملاحظات تجاری نام دارند، شامل :

  1. تخصص صنعت
  2. تمرکز برند
  3. اهداف مخاطب
  4. علایق مخاطب

در فایل ویدئوی زیر به تفسیر این موارد پرداخته شده است.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *